Portal Otok Pag

Fresh Islandu smješi se rasprodan festival tjednima unaprijed, a otok Pag će ponovno na tjedan dana postati svjetska prijestolnica hip hop glazbe

Na jučer održanoj medijskoj konferenciji, organizatori Fresh Island Festivala najavili su bogat festivalski program te nam otkrili neke zanimljive detalje. Festivalski program će za sedmo izdanje Fresh Island trajati simboličnih tjedana dana u svrhu povećanja ostanka gosta na destinaciji Paga. Festivalski program već počinje sa “Welcome Partyijem” u klubu Cocomo 07. srpnja, te se svaki dan do početka festivala odvija u dnevnom I noćnom izdanju u klubovima Rocks (after beach partyiji) I Kalypso (noćni partyiji), ali i na popularnim Boat partyijima.

Posebno predfestivalsko izdanje “Zero Day” večer u Kalypso 09. srpnja otvorit će koncertom američka zvijezda Ty Dolla Sign koji će ujedno biti I najava početka Festivala. Festival službeno počinje 10. srpnja sa popodnevnim Pool Partyijima, te večernjim koncertima WIZ KHALIFE u Papayi I PARTYNEXTDOOR na INA pozornici u klubu Aquariusu. 11. srpnja rezervirani su za Boat partyije te popularni Tim Westwood Pool Party, a večernji koncerti dovest će GOLDLINK-a na INA pozornicu kluba Aquarius te VINCE STAPLES-a u Papayu.

Na posljednjem danu festivala nastupit će Lil Pump (Ina pozornica u klubu Aquarius) te britanska senzacija J Hus u klubu Papaya. Posljednji “Goodbye” Pool Party planiran je za petak 13. srpnja na bazenu kluba Rocks. Festivalski novitet je svakako I pop up brijačnica na plaži Zrće u kojoj će gostovati najveće britanske barber zvijezde te vam ekskluzivno u Fresh Island tjednu slagati hip hop frizure.

Zbog ovogodišnjeg rekordnog interesa Festival bi mogao biti rasprodan tjednima unaprijed. INA je i ove godine partner Festivala, a svim domaćim posjetiteljima omogućena je 20% (160kn) jeftinija ulaznica na odabranim Ininim maloprodajnim mjestima.

Sigurni smo da će se, kao i prošle godine, ovo partnerstvo realizirati na obostrano zadovoljstvo vjernih fanova Fresh Island festivala i Ininih kupaca. Sve njih na putu do ovog popularnog festivala čeka dokazano najbolja usluga na Ininim maloprodajnim mjestima. INA ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj i regiji, a drago nam je što možemo pokazati kako sudjelujemo i u razvoju urbane glazbene scene te na taj način odgovaramo na društvene potrebe mladih, Marina Burazer, direktorica Korporativnih komunikacija u Ini, komentirala je suradnju Ine i Festivala.

I za kraj, organizatori su najavili zimsko izdanje Festivala “Fresh Mountain”, mlađi brat Fresh Islanda koji će svoju premijeru ugledat u ožujku 2019. god. na francuskim alpama.

Facebook komentari

komentara