Portal Otok Pag

Fabijanić vs. Portal Otok Pag; Tišina, ignoriranje i opravdanja na stranicama Grada

Iako smo prilikom našeg pisanja o problematici radio Paga pa i posljednjim kršenjima pravila i uvjeta po kojima je isti dobio koncesiju za rad, pokušali za sugovornike imati i relevantne osobe iz obije pravne osobe, i one kao Radio Pag d.o.o. u liku i djelu Marije Radoslović, pa i predstavnika vlasnika, točnije Grada Paga u liku i djelu gradonačelnika Ante Fabijanića, isto nam nije pošlo za rukom, jer je Grad, unatoč činjenici da su prema javnim medijima, posebice onima kojima nisu u vlasničkoj strukturi, dužni odgovarati na sve upite, odlučio komunicirati – tišinom.

Otočani su tako ostali uskraćeni za informaciju što se dogodilo prošli četvrtak kada radio Pag nije emitirao, pa iako i testni i “glazbeni” program, kako ga naziva Fabijanić.

Unatoč našem prisustvu na Gradskom vijeću a i ranijem posjetu uredu za EU fondove u kojem je zaposlena direktorica radio Paga, te nastojanjima naših novinara da doznaju relevantne informacije o ovoj gradskoj tvrtki koja godišnje troši više od 300 tisuća kuna (na što konkretno, još nismo doznali (op.a)), sa svih strana – silenzio stampa.

Portal Otok Pag prepoznat je kao jedini neovisni, nezavisni i objektivni medij bez imalo političke pozadine i utjecaja, što je i već dulje od 5 godina glavna vodilja svih medija u nakladništvu naše Kuće. To je, prvenstveno, pa i jedino relevantno, prepoznalo i otočno pučanstvo, koje na dnevnoj bazi čita i konzumira naše sadržaje, vijesti i informacije, sudjeluje u društvenim raspravama i konstruktivnim diskusijama, dojavljuje događanja, šalje fotografije… Njih ukupno preko 5.000 to čini svakodnevno. Dakle, otočani i Portal Otok Pag u potpunosti su “kliknuli”, no to, evidentno, nije jasno Fabijaniću, Gradu Pagu u cjelini ali i Mariji Radoslović koja bi se, ako je već na funkciji koju obavlja, trebala pozabaviti minimalno Zakonom o medijima.

– Radio Pag godinama je bio simbol paškog gradskog identiteta. Nažalost, kao tvrtka je imao problema i ugasio se. Došlo je do medijske tišine u Gradu koja je stvorila atmosferu nezadovoljstva te usporila i otežala korake gradskog života. U Gradu smo postigli konsenzus oko odluke da se radio ponovno pokrene sa željom da će kao lokalni medij pokrenuti pozitivne promjene u našem društvu, kaže to gradonačelnik Fabijanić u svom “Urbi et orbi” na stranicama Grada, braneći se tako od našeg medijskog pisanja o nepravilnostima na radio Pagu.

Mi ga pitamo, opet, javno, kada već na sve ostale civilizirane komunikacijske kanale ne odgovara, sljedeće;

  1. Kome je u interesu da radio Pag biva pokrenut idejom unitarizma i jednoumlja?
  2. Kome je u interesu da isti radio kao medijska tvorevina propagandom propagira isključivo vladajuće jednoumlje?
  3. Kome je u interesu da radio Pag postane lokalni medij koji donosi pozitivne promjene kada u samoj srži istoga nadređeni i njegovi tvorci ne znaju komunicirati prema medijima?
  4. Kome je u interesu da radio Pag emitira sadržaje i informacije koje će odgovarati jedino Fabijaniću?

Gradonačelniče, ovakvim načinom komuniciranja prema jedinom, ponavljamo jednom relevantnom otočnom mediju, pokazujete samo da iako niste u HDZ-u da ste debelo prihvatili njihov način komuniciranja i selektiranja informacija. No do kada? Vas bira narod, a narod čita nas. Shvaćate li u kojoj ste uzročno – posljedičnoj vezi s nama? Točnije, sa svojim biračkim tijelom?

Ako vam i dalje nije jasno, možda bi vam kompetentne kolege s vašeg radija pa i njihova direktorica koja je očigledno kompetentna za obavljanje dužnosti na koju ste je postavili mogla pojasniti.

Za kraj, iskreno, onako od vica, evo još jedne izjave gradonačelnika Fabijanića na gradskim stranicama. Iznimno su prigodne;

– Grad Pag se treba otvarati suradnjama, novim idejama i načinima. A prije svega, Pag treba građane koji nisu izgubili vjeru u njega.

Facebook komentari

komentara